همياري براي پيشگيري از جرم

به برترين وبگاه تخصصي تكنولوژي و رايانه ايران و جهان خوش آمديد.

همياري براي پيشگيري از جرم

۷ بازديد ۰ نظر

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبكه اطلاع رساني ، دكتر پيمان جبلي ، رئيس صدا و سيماي ايران ظهر امروز (20 آنلاين) با حجت الاسلام و المسلمين محسني اژه اي در دفتر رئيس قوه قضائيه ديدار كرد.در اين جلسه رئيس قوه قضائيه با تبريك اعتماد رئيس جمهور به رئيس جديد سازمان صدا و سيما ، …

همياري براي پيشگيري از جرم https://maanews.ir/همياري-براي-پيشگيري-از-جرم/ Tue, 12 Oct 2021 14:03:44 0000 عمومي https://maanews.ir/همياري-براي-پيشگيري-از-جرم/ به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبكه اطلاع رساني ، دكتر پيمان جبلي ، رئيس صدا و سيماي ايران ظهر امروز (20 آنلاين) با حجت الاسلام و المسلمين محسني اژه اي در دفتر رئيس قوه قضائيه ديدار كرد.در اين جلسه رئيس قوه قضائيه با تبريك اعتماد رئيس جمهور به رئيس جديد سازمان صدا و سيما ، …

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبكه اطلاع رساني ،

دكتر پيمان جبلي ، رئيس صدا و سيماي ايران ظهر امروز (20 آنلاين) با حجت الاسلام و المسلمين محسني اژه اي در دفتر رئيس قوه قضائيه ديدار كرد.
در اين جلسه رئيس قوه قضائيه با تبريك اعتماد رئيس جمهور به رئيس جديد سازمان صدا و سيما ، به نقش بي بديل رسانه ملي در جلب اعتماد و ايجاد اميد در بين مردم اشاره كرد. كشور ما.
حجت الاسلام والمسلمين محسني اژه اي ابراز اميدواري كرد: رسانه ملي در عصر جديد بتواند از راهنمايي هاي حكيمانه مقام معظم رهبري در ترويج سبك زندگي اسلامي و ايراني ، جهت گيري فرهنگي و ايجاد اميد در بين مردم به ويژه جوانان براي ايفاي نقش مثر استفاده كند.
رئيس قوه قضائيه همچنين گفت: صدا و سيما با افزايش دانش مردم به ويژه در زمينه مسائل اجتماعي ، حقوقي و قضايي مي تواند در پيشگيري از وقوع جرم و كاهش پرونده ها به دستگاه قضايي كمك كند.
رئيس قوه قضاييه افزود: در دوره تحول و تعالي ، قوه قضائيه توجه ويژه اي به حمايت از حقوق عمومي و اجراي عدالت ، نظارت و شفافيت و مبارزه با فساد در جهت ارتقاي سلامت اداري دارد. سيستم و بهبود خدمات همه موسسات. “نقش در آن.
دكتر پيمان جبلي همچنين از رويكرد قوه قضائيه در زمينه حمايت و هم افزايي با رسانه ملي در دوره تحول و تعالي تقدير كرد و گفت: پيشرفت ماموريت هاي آن مستلزم حمايت همه عناصر دولت است.
وي بر هم افزايي و همكاري واقعي رسانه ملي با قوه قضائيه به منظور ارتقاي دانش حقوقي مردم به منظور كاهش مشكلات اجتماعي و مشكلات قوه قضائيه تأكيد كرد و از قوه قضائيه خواست مبناي لازم را براي ايجاد محتوا در مورد عدالت كه م affectsثر است ، فراهم آورد. جامعه.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.