به گزارش خبرگزاري آنلاين به نقل از مركز رسانه اي قوه قضائيه ، سيد حميد سجادي وزير ورزش و جوانان در ديدار با رئيس دادگستري ، يكي از ماموريت هاي اصلي اين وزارتخانه را مديريت امور جوانان و پيگيري خواسته ها و خواسته هاي اين گروه جوانان در وزارت ورزش و جوانان ، برخي از …

منبع: سايت اسپرت نيوز
صدور مجوز حضور بانوان در ورزشگاه نيازمند تصميم دقيق مسئولان است – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

صدور مجوز حضور بانوان در ورزشگاه نيازمند تصميم دقيق مسئولان است – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://sports-news.ir/صدور-مجوز-حضور-بانوان-در-ورزشگاه-نيازم/ Sun, 17 Oct 2021 10:55:35 0000 ورزشي https://sports-news.ir/صدور-مجوز-حضور-بانوان-در-ورزشگاه-نيازم/

به گزارش خبرگزاري آنلاين به نقل از مركز رسانه اي قوه قضائيه ، سيد حميد سجادي وزير ورزش و جوانان در ديدار با رئيس دادگستري ، يكي از ماموريت هاي اصلي اين وزارتخانه را مديريت امور جوانان و پيگيري خواسته ها و خواسته هاي اين گروه جوانان در وزارت ورزش و جوانان ، برخي از …

منبع: سايت اسپرت نيوز
صدور مجوز حضور بانوان در ورزشگاه نيازمند تصميم دقيق مسئولان است – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

به گزارش خبرگزاري آنلاين به نقل از مركز رسانه اي قوه قضائيه ، سيد حميد سجادي وزير ورزش و جوانان در ديدار با رئيس دادگستري ، يكي از ماموريت هاي اصلي اين وزارتخانه را مديريت امور جوانان و پيگيري خواسته ها و خواسته هاي اين گروه جوانان در وزارت ورزش و جوانان ، برخي از وظايفي كه تاكنون در زمينه مسائل جوانان انجام شده است در وضعيت نامعلوم مورد بررسي قرار مي گيرد.

وزير ورزش و جوانان با اشاره به اينكه براي بسياري از كشورهاي جهان تنها ابعاد مسابقات قهرماني ورزشي مهم است ، گفت: رويكرد جمهوري اسلامي ايران در ورزش “آموزشي” ، “عمومي” ، “قهرماني” و “حرفه اي” است. ”.

سجادي با اشاره به اهميت ورزش هاي همگاني در سياست وزارت ورزش و جوانان ابراز اميدواري كرد كه اين حوزه به گونه اي برنامه ريزي شود كه افراد بتوانند در طول زندگي خود از ارائه فعاليت هاي ورزشي لذت ببرند.

وزير ورزش و جوانان با اشاره به مسابقات قهرماني ورزشي كه مربوط به ايجاد افتخار در مردم و ايجاد غرور است ، گفت: وقتي ورزشكاران ملي كشورمان به سكوي افتخار برسند و پرچم جمهوري اسلامي ايران در سايت مسابقه اين باعث تقويت غرور هموطنان ما مي شود.

وي با اشاره به تشكيلات و فعاليت 51 فدراسيون ورزشي قهرماني و بيش از 100 انجمن ورزشي در كشورمان گفت: وزارت ورزش و جوانان تلاش مي كند مشكلات ورزشكاران كشورمان را در اجراي رويكرد خود مد نظر قرار دهد.

سجادي همچنين گفت: ورزش جمهوري اسلامي ايران در سه زمينه به سطح حرفه اي رسيده است و قصد دارد به زودي در فوتبال به سطح حرفه اي برسد.

وي با اشاره به تعداد زنان علاقمند به ورزش در كشورمان گفت: موضوع مجوز حضور زنان در ورزشگاه ها يكي از مسائلي است كه بايد توسط مسئولان تصميم گيري شود.

وزير ورزش و جوانان همچنين اظهار داشت كه ورزش زنان نياز به آزادي ، استقلال دارد و نيازي به ورزش مردان براي رشد و توسعه ندارد.

بنيامين شكوه فر ، معاون وزير ورزش و جوانان ، قانونگذاري ، پارلمان و استانها نيز با بيان اينكه فعاليتهاي كلي اين وزارتخانه “در جهت منافع عمومي” است ، اظهار داشت: فراواني و عدم تخصص قوه قضائيه براي رسيدگي به پرونده هاي اين وزارتخانه از جمله مشكلاتي بود كه وزارت ورزش و جوانان با آن روبرو بودند.

معاون امور حقوقي ، پارلماني و ولايتي وزارت ورزش و جوانان نيز از رئيس قوه قضاييه خواست تا آنجا كه ممكن است يك شعبه خاص و همچنين يك سالن حل اختلاف ويژه براي رسيدگي به پرونده هاي ورزشي ايجاد كند.

شكوه فر همچنين از تغيير كاربري زمين ورزشي توسط برخي افراد و نهادها انتقاد كرد و گفت: در طرح جامع شهر و شهر ، مكان هاي خاصي به عنوان زمين با كاربري ورزشي اختصاص داده شده است اما متأسفانه در حين اجراي طرح ، اين كاربري تغيير مي كند. انجام شده.

وي ابراز اميدواري كرد كه شرايطي فراهم شود تا سازمانها و انجمنهاي ورزشي بتوانند از ماده 566 قانون آيين دادرسي كيفري براي بيان آزادانه جرايم در موارد تغيير كاربري زمين ورزشي استفاده كنند.

معاون وزير ورزش و جوانان ، مجلس و استان در ادامه خواستار ايجاد دادگاه هاي داوري و داوران در زمينه ورزش در كشور ما شد و گفت: “اگر اين قابليت با همكاري قوه قضائيه ايجاد شود ، بسياري از ورزشها شكايات مربوطه به دستگاه قضايي نمي رود.

شكوه فر با اشاره به آسيب ها و صدماتي كه ورزشكاران در ورزش هاي داخلي و بين المللي متحمل شده اند ، درخواست كرد چنين آسيب هايي به متخصصان ورزش ارجاع داده شود.

وي همچنين به تصميمات كميته ها و كميسيون هاي انضباطي براي بررسي تخلفات فدراسيون دووميداني اشاره كرد و از قوه قضائيه خواست تا تصميمات قبلي صادره از سوي فدراسيون هاي دو و ميداني را در بررسي اين موارد بررسي كند.

شكوه فر با اشاره به علاقه عمومي به اقدامات وزارت ورزش و جوانان در سراسر كشور ، خواستار كاهش هزينه دادرسي اين وزارتخانه در دادگاه شد.

معاون وزير ورزش و جوانان كه قانون ، مجلس و استان وي نيز به لغو انتخاب فدراسيون هاي ورزشي توسط ديوان عدالت اداري اشاره كرده و عنوان كرده است كه انتخاب دو انجمن ورزشي توسط اين دادگاه لغو شده است. به

دعوت رئيس قوه قضائيه براي حضور در فدراسيون كشتي

در ادامه اين مراسم ، عليرضا دبير ، رئيس فدراسيون كشتي ، در سخناني با بيان اينكه اين اولين باري است كه جامعه ورزش ملي با رئيس قوه قضائيه ملاقات كرده و مشكلات و مسائل آنها را با وي در ميان گذاشت ، ابراز اميدواري كرد كه اين ديدار صميمي سالي يكبار تكرار شود. جامعه ورزش مي تواند مشكلات و مسائل خود را مستقيماً با رئيس قوه قضائيه در ميان بگذارد.

وي با اشاره به اينكه كشتي يك ورزش وارداتي به كشور است ، گفت: كشتي يك مزيت رقابتي جمهوري اسلامي ايران در مقايسه با ساير كشورها است و بايد نمايش ويژه اي از سوي مسئولان براي اين ورزش وجود داشته باشد.

رئيس فدراسيون كشتي با اشاره به تشكر مقام معظم رهبري از ورزشكاران و قهرمانان ايران يادآور شد: و احساس خستگي را از بدن همه ما برطرف كنيد.

دبير همچنين از رئيس قوه قضائيه براي حضور در فدراسيون كشتي دعوت كرد تا از مسائل و مشكلات اين فدراسيون و كشتي گيران كشورمان مطلع شود.

در ادامه مراسم ، طباطبايي رئيس فدراسيون كاراته با بيان اينكه كاراته يكي از ورزشهاي پرطرفدار در ايران است ، هم در دسته مردان و هم در زنان ، گفت: كاراته تنها ورزشي است كه در كشور ما بيش از 30 كارآموز دارد. جهان.

جواد فروغي دارنده مدال طلاي المپيك توكيو در تيراندازي با تپانچه بادي با اشاره به استقبال مثبت مسلمانان ايراني از اين مدال گفت: خوشبختانه در موقعيتي هستيم كه مي توانيم لبخند را بر لبان عزيزانمان بنشانيم.

وي يكي از دلايل اصلي موفقيت كشورمان در تيراندازي در المپيك توكيو را استفاده از كارآموزان داخلي دانست و گفت: افتخار كسب شده در المپيك توكيو به دليل استفاده از كارآموزان توانمند و آگاه ايراني است.

محمدرضا گرايي ، دارنده مدال طلاي مدال طلا گفت: “ديدار خوب قاضي ارشد با ورزشكاران و قهرمان ، كه براي اولين بار شاهد آن بوديم ، نشان از جديت رئيس قوه قضائيه در پيگيري مشكلات و مشكلات ورزشكاران دارد.” المپيك توكيو و مسابقات جهاني كشتي آزاد اسلو.

سارا جوانمردي ، دارنده مدال طلا در بازيهاي پارالمپيك توكيو در زمينه تيراندازي با تپانچه بادي گفت: “متأسفانه در كشور ما هيچ قانوني براي محافظت از ورزشكاران وجود ندارد.” اگر مجازات يا كمربند قهرماني آنها به سرقت برود ، هيچ قانوني براي محافظت از ورزشكار وجود ندارد و ما حتي يك متخصص در بين متخصصان رسمي نداريم كه بتواند ارزش واقعي شي گم شده را بيان كند.

زهرا نعمتي ، دارنده مدال طلاي پارالمپيك توكيو در تيراندازي با كمان ، خواستار تسهيلات شهري مناسب براي ورزشكاران پارالمپيك و ساير افراد داراي معلوليت در كشور شد و گفت: “متأسفانه در بسياري از شعب قوه قضائيه ، دسترسي كافي براي افراد داراي معلوليت وجود ندارد. و ما ، جامعه معلولان ، نيازمند توجه ويژه هستيم. ”ما وظيفه داريم اين مشكل را حل كنيم.

دارنده مدال نقره المپيك توكيو در وزنه برداري داوودي همچنين اشتغال و مسكن را دو مشكل و مشكل جدي ورزشكاران عنوان كرد و گفت: در صورت حل اين مشكلات ، ورزشكاران قطعاً ورزش خود را با آرامش انجام مي دهند و باعث افتخار كشور ما مي شوند.

منبع: سايت اسپرت نيوز
صدور مجوز حضور بانوان در ورزشگاه نيازمند تصميم دقيق مسئولان است – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.