آرشیو دی ماه 1400

به برترين وبگاه تخصصي تكنولوژي و رايانه ايران و جهان خوش آمديد.

نقد و بررسي تبلت Yoga Book لنوو (بخش 2)

۱۶ بازديد ۰ نظر

عملكرد، اندرويد و مالتي تسكينگ تبلت Yoga Book لنوو

تبلت يوگا بوك لنوو از پردازنده Intel Atom استفاده مي كند كه هنگامي كه با صفحات وبي كه پر از آگهي هستند مواجه مي شويد بايد چند ثانيه صبر كنيد تا بتوانيد صفحه وب را اسكرول كنيد. حتي اضافه كردن 4 گيگابايت رم به اندازه اي حساسيت برنامه هايي كه نياز به پردازش زياد دارند را كم نمي كند به طور مثال شما مي توانيد ساعت ها بازي Mini Metro را بدون مشكل انجام دهيد اما نمي توانيد بازي هاي سه بعدي مانند Real Racing 3 را به راحتي انجام دهيد.

اشتباهات رايج مديران وب سايت

۱۴ بازديد ۰ نظر

شما به عنوان يك مدير وب سايت بايد اطلاعات دقيقي از مراحل راه اندازي سايت از ابتدا تا انتهاي كار و همچنين در حين راه اندازي سايت داشته باشيد تا به موانع و مشكلاتي كه ممكن است سر راهتان قرار بگيرد برخورد نكنيد.
پشتيبان وردپرس بصورت جامع تمام اشتباهات رايجي كه يك مدير سايت وردپرسي انجام مي دهد را بيان كرده و توضيح مي دهد و روش هاي صحيح انجام كار را مرحله به مرحله در اين دوره آموزشي به شما آموزش مي دهد.

نقد و بررسي تبلت Yoga Book لنوو (بخش 1)

۱۳ بازديد ۰ نظر

) Yoga Book يوگا بوك) يكي از محصولات هيجان انگيز سال  2016 است و داراي فرم فكتوري بود كه قبلا در بازار وجود نداشت، شما مي توانيد يادداشت هاي فيزيكي خود را به فرم ديجيتال در بياوريد. اين قابليت به يادماندني جزو روياهاي دانشجويان و دانش آموزان بود و هنوز هم كه هنوز است جزو قابليت هاي قابل توجهي است كه مي توان بدان دست پيدا كرد. اما با توجه به عملكرد كندي كه اين تبلت ارائه مي دهد قيمت آن كمي بالا است و شما مي توانيد به جاي آن از Yoga Book 2 يا Google Pixel C با يك صفحه كليد بلوتوثي استفاده كنيد.