آرشیو مهر ماه 1399

به برترين وبگاه تخصصي تكنولوژي و رايانه ايران و جهان خوش آمديد.

نوكيا مامور ساخت نخستين شبكه سلولاري در ماه شد

۳۵ بازديد ۰ نظر

نوكيا از سوي ناسا براي ساخت نخستين شبكه سلولاري در كره ماه انتخاب شد.

موفقيت در بازاريابي شبكه اي – چگونه مي توان از سه مانع موفقيت آنلاين MLM عبور كرد

اكثر كارشناسان اذعان مي كنند كه يكي از سريعترين و بهترين راه ها براي كسب درآمد كل ، بازاريابي شبكه اي است. دليل اينكه بسياري از همين متخصصان به طور كلي MLM را به عنوان منبع درآمد توصيه نمي كنند اين است كه تنها درصد كمي از كساني كه تجارت حق راي دادن را شروع …

رئيس جهاد دانشگاهي با بيان اينكه محققان جهاد ساخت تجهيزات گلخانه اي را به صورت هوشمند در پيش گرفته اند، گفت: اين پروژه تا يكسال به طول مي انجامد.

محققان تستي ابداع كرده اند كه با كمك هوش مصنوعي ابتلا به كوويد۱۹ را در كمتر از ۵ دقيقه شناسايي مي كند.

دومين جشنواره ايده‌ها و محصولات نوآورانه با تأكيد بر جلب مشاركت مردم در حفاظت و احياي تالاب‌هاي كشور در تبريز برگزار مي ­شود.

ستاد توسعه فناوري‌هاي فضايي و حمل و نقل پيشرفته در راستاي يكپارچه سازي زيرساختهاي آزمايشگاهي خودرو و رفع موانع گام برداشت.

سبك زندگي مشاغل خانگي – با راه اندازي مشاغل خانگي وقت بيشتري را با همسرتان سپري كنيد

اگر گذراندن وقت بيشتر با شريك زندگي خود در اولويت است اما به دليل يك برنامه كاري پراسترس ، كار در آن دشوار است ، شروع يك مشاغل خانگي را در نظر بگيريد. مشاغل خانگي يكي از بهترين راه ها براي كنترل زندگي شما ، لذت بردن از اوقات فراغت بيشتر و كسب درآمد بيشتر …

۵ دليل براي خريد آنر 9X

۳۴ بازديد ۰ نظر

آنر 9X يكي از گوشي‌هاي هوشمند موجود در بازار ايران است كه طراحي نوآورانه‌اش كاربران بسياري را به سمت خود جذب مي‌كند، همراه ما باشيد تا نگاهي به اين محصول دوست‌داشتني داشته باشيم.

آمار كرونا در ايران، ۱۷ آنلاين ۹۹/ شناسايي ۴ هزار و ۳۹۲ بيمار و ۲۳۰ فوتي جديد/ ثبت يك ركورد جديد | دكتر رضا غياثوند

تعداد قربانيان تاج در ايران به 27888 نفر رسيد فصل هاي جديد سيما سادات لاري امروز پنجشنبه در مورد آخرين آمار موارد قطعي Covid 19 و مرگ ناشي از ويروس كرونا در كشور صحبت كرد: از ديروز تا امروز 17 آنلاين 1399 و بر اساس معيارهاي تشخيصي قطعي ، 4392 بيمار جديد مبتلا به Covid …

تعداد كاربران فضاي مجازي در كشور

۴۳ بازديد ۰ نظر

رئيس سازمان تنظيم مقررات رسانه‌هاي صوت و تصوير فراگير، آمار مصرف فضاي مجازي در كشورمان را ۴۰ ميليون نفر اعلام كرد و گفت: بينندگان تلويزيون در كشورمان در ماه‌هاي اخير چندين برابر شده است.