قيمت تلويزيون سوني 49x85j سايز 49 اينچ

به برترين وبگاه تخصصي تكنولوژي و رايانه ايران و جهان خوش آمديد.

قيمت تلويزيون سوني 49x85j سايز 49 اينچ

۱۳ بازديد ۰ نظر

در تلويزيون سوني 49X85J فناوري Clear Phase فركانس صدا را بهبود مي بخشد تا كاربر بتواند صدايي با كيفيت بهتر از بلندگوهاي اين تلويزيون بشنود. با كمك فناوري Dolby Atmos ، صدا در همه زوايا پخش مي شود كه در ضبط محتواي ارائه شده بسيار مهم است. همانطور كه گفته شد ، Sony 49X8500J اين قابليت را دارد كه فرمان هاي صوتي را به بهترين شكل ممكن اداره كند. اين محصول داراي ميكروفون داخلي است و كاربر مي تواند بدون استفاده از كنترل از راه دور آن را كنترل و كنترل كند.

اسپيكرهاي اين محصول داراي توان خروجي 10 وات مي باشند كه اين تلويزيون داراي توان 20 وات مي باشد. با فناوري Motionflow XR تلويزيون سوني 49X85J از جزئيات صاف و واضح لذت خواهيد برد حتي زماني كه به سرعت در صف قرار مي گيريد. در واقع ، تلويزيون ها از اين فناوري براي ايجاد و قرار دادن فريم هاي اضافي بين فريم هاي بزرگ استفاده مي كنند. ويژگي كانال سياه تلويزيون را براي ظاهر مبهم و بسيار سينمايي آماده مي كند.

در واقع ، تلويزيون ها از اين فناوري براي ايجاد و قرار دادن فريم هاي اضافي بين فريم هاي بزرگ استفاده مي كنند. ويژگي كانال سياه تلويزيون را براي ظاهر مبهم و بسيار سينمايي آماده مي كند. با استفاده از اين فناوري ، تصوير خروجي داراي رنگهاي مشكي ، قرمز و سبز بالاتري در مقايسه با محصولات مشابه است.

سوني از نسخه 10 اندرويد براي تلويزيون Smart X8500J استفاده كرده است. همانطور كه مي دانيد تلويزيون هاي اندرويدي يكي از محبوب ترين تلويزيون هاي جهان هستند و داراي كارايي بالا و دسترسي نسبتاً آسان هستند. اين سيستم عامل سريعتر از سيستم عامل قبلي است و قابليت اجراي دستورات ورودي با سرعت بسيار بالا را دارد.

وجود فناوري HDR توانايي اين محصول در ارائه تصاوير زيبا را افزايش داده است. تلويزيون 49 اينچي X8500J علاوه بر وضوح تصوير فوق العاده ، از توليد صدا با كيفيت بالا بهره مي برد. اين محصول از فناوري هاي Dolby Atoms و Dolby Vision پشتيباني مي كند كه در ارائه صداي محيط بسيار موثر است.

كيفيت صوت و تصوير در تلويزيون سوني 49x85j

فروشگاه دوزين كالا داراي نماد اعتماد دو ستاره و نماد ساماندهي وزارت ارشاد مي باشد . با تقويت كيفيت عكس ها و حذف نويزهاي تصويري باعث نمايش تصاويري فوق العاده، با رنگ هايي واقعي و با كيفيت مي شود. اين محصول همچنين داراي لبه آلومينيومي است كه داراي زيباترين شكل بوده و يكي از جالب ترين مراحل در طراحي اين محصول مي باشد.

قابليت صداي 3D Surround Upscaling كمك مي كند تا از صداي فراگير شبيه سازي شده با محتوايي كه همانند Dolby Atmos عمل مي كند اما با آن هيچ سازگار ندارد، در دستگاه هاي داراي اين قابليت، لذت ببريد. همانطور كه گفته شد سوني 49X8500J توانايي پردازش دستورات صوتي را با بهترين نحو ممكن داراست.

اين محصول مجهز به ميكروفن داخلي ست و كاربر مي تواند بدون استفاده از ريموت كنترل آن را مذيريت و كنترل كند. اين تلويزيون مجهز به دستيار صوتي گوگل است و امكاناتي مانند جستجوي صوتي، تغيير كانال، تنظيم ميزان بلندي صدا و اجراي برنامه ها را در اختيار كاربر قرار مي دهد. ژيار كالا يكي از قديمي ترين فروشگاه هاي اينترنتي شهر بانه مي باشد كه از سال 95 فعاليت خود را به آنلاين شروع كرد و در حال حاضر در 5 سال فعاليت خود قرار دارد.

درگاههاي ارتباطي تلويزيون هوشمند سوني 49x85j

از طريق پورت هاي USB و HDMI ، كاربران مي توانند به ساير دستگاه هاي خانه متصل شده و از آنها استفاده كنند. اين محصول را مي توان روي ديوار قرار داد و با طراحي زيبا ، كاملا با دكوراسيون مطابقت دارد.

به تلويزيون منتقل و پخش كنيد اما نكته مهم در اين اشتراك گذاري جلوگيري از افت كيفيت تصوير محتوا مي باشد يعني شما هر محتوايي را با كيفيت تصوير عالي در اختيار خواهيد داشت. بذر پياز سايروس ساخت افريقاي جنوبي سال 2019 ميباشد اين بذر پيازهيبريد بوده و رقمي روز كوتاه محسوب ميشود. غده هاي گرد و سفت و يكنواخت دارد كه قابليت نگهداري آنرا افزايش ميدهد.

اين فناوري توسط هسته مركزي قوب اين سيستم كه پردازنده X1 4K HDR است كنترل مي شود. ،نتفليكسو ساير برنامه هاي اسمارت پشتيباني مي كند و شما فقط كافي است دستورات خود را به صورت صوتي به ريموت كنترل بگوييد.

به اين ترتيب كه شما مي توانيد دستگاه هاي ديجيتال مانند كنسول بازي، سيستم صوتي و هر دستگاه ديگري را به تلويزيون وصل كنيد و به وسيله اين ريموت، همه را كنترل كنيد. اسپيكرهاي اين محصول داراي توان خروجي 10 وات مي باشند كه اين تلويزيون داراي توان 20 وات مي باشد. با فناوري Motionflow XR تلويزيون سوني 49X85J از جزئيات صاف و واضح لذت خواهيد برد حتي زماني كه به سرعت در صف قرار مي گيريد.

قيمت تلويزيون سوني 85x90j

وجود فناوري HDR بر توانايي اين محصول در ارائه تصاويري زيبا افزوده است. علاوه بر نشان دادن تصاوير با وضوح قابل ملاحظه، تلويزيون 49 اينچ X8500J از توليد صدايي با كيفيت بالا بهره مند است. اين محصول از فناوري Dolby Atoms و Dolby Vision پشتيباني مي كند كه در ارائه دادن صدايي فراگير بسيار موثر است.

اين محصول همچنين داراي لبه آلومينيومي است كه داراي زيباترين شكل بوده و يكي از جالب ترين مراحل در طراحي اين محصول مي باشد. اين دستگاه داراي تيونر DVB-T / T2 است و قابليت پشتيباني از شبكه هاي ديجيتال را دارد.

X8500J ، مانند ساير محصولات سوني ، داراي طراحي چشمگير و منحصر به فرد است كه تأثير زيادي در انتخاب كاربر دارد. تلويزيون 49X8500J تا 30٪ از مواد با دوام استفاده مي كند و به نظر مي رسد پلاستيك هاي قابل بازيافت در صنعت با نرخ تبديل 89٪ استفاده مي شود. طراحي فوق باريك Sony X8500J آن را براي نصب روي ديوار بدون نفوذ ايده آل مي كند.

صفحه نمايش اين محصول از نوع LED بوده و داراي رزولوشن 3840 در 2160 مي باشد. اين فناوري قابليت تشخيص ساختار ، رنگ و كنتراست تصاوير را دارد و مي تواند آنها را تشخيص داده و در نهايت اين تصاوير را با كيفيت تقريبا 4K پخش كند.

اما تصاوير توليد شده توسط اين محصول كيفيت بالاتري نسبت به محصولات بدون اين فناوري دارند. با استفاده از اين سيستم عامل ، كاربران مي توانند از انواع نرم افزارها استفاده كنند. Google Voice Assistant ويژگي هاي بيشتري نسبت به ساير دستيارهاي صوتي دارد. كاربران مي توانند با فشار دادن يك دكمه در كنترل از راه دور به اينترنت متصل شده و از قابليت هاي Google Assistant استفاده كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.