ميثم دلخاني قهرمان جهان شد

به برترين وبگاه تخصصي تكنولوژي و رايانه ايران و جهان خوش آمديد.

ميثم دلخاني قهرمان جهان شد

۵ بازديد ۰ نظر

به گزارش شفاف ، ميثم دلخاني ، وزنه بردار 63 كيلوگرم ايران پس از شركت در 3 وزن آخر مسابقات قهرماني كشتي جهان در سال 2021 كه در اسلو نروژ برگزار شد ، در آخرين ديدار مقابل لري ابولادزه از گرجستان روي تشك رفت. اين مبارزه سخت و نفس گير با نتيجه 5 بر 4 …

ميثم دلخاني قهرمان جهان شد https://maanews.ir/ميثم-دلخاني-قهرمان-جهان-شد/ Mon, 11 Oct 2021 14:59:02 0000 تندرستي https://maanews.ir/ميثم-دلخاني-قهرمان-جهان-شد/ به گزارش شفاف ، ميثم دلخاني ، وزنه بردار 63 كيلوگرم ايران پس از شركت در 3 وزن آخر مسابقات قهرماني كشتي جهان در سال 2021 كه در اسلو نروژ برگزار شد ، در آخرين ديدار مقابل لري ابولادزه از گرجستان روي تشك رفت. اين مبارزه سخت و نفس گير با نتيجه 5 بر 4 …

به گزارش شفاف ، ميثم دلخاني ، وزنه بردار 63 كيلوگرم ايران پس از شركت در 3 وزن آخر مسابقات قهرماني كشتي جهان در سال 2021 كه در اسلو نروژ برگزار شد ، در آخرين ديدار مقابل لري ابولادزه از گرجستان روي تشك رفت. اين مبارزه سخت و نفس گير با نتيجه 5 بر 4 شكست خورد و به شايستگي در سكوي اول جهان قرار گرفت.

نيمه اول اين مبارزه با نتيجه 3 بر 1 به سود ميثم دلخاني به پايان رسيد.

دلخاني پيش از اين در دور نخست در دور مقدماتي 63 كيلوگرم كه ديروز (شنبه) برگزار شد ، استراحت كرد ، سپس دنيز مانيكه آلمان را با نتيجه 9 بر صفر شكست داد و در دومين مبارزه با لنور تميروف دارنده مدال برنز جهان. از اوكراين 3 بر 3 پيروز شد و به نيمه نهايي رسيد. وي در اين مرحله مقابل تاله ممدوف دارنده مدال نقره و برنز اروپا از آذربايجان روي تشك رفت و در نهايت در كمتر از 2 دقيقه 9 بر صفر برنده شد و به فينال رسيد.

محمدرضا گرايي ، برنده مدال طلاي بازي هاي المپيك توكيو ، آخرين كشتي گير ايراني است كه در اين رقابت ها شركت كرده و تا دقايقي ديگر براي كسب مدال طلا برابر عبدالله اف از روسيه به رقابت مي پردازد.

پيش از اين محمد هادي سروي در سال 1997 و علي اكبر يوسفي در وزن سنگين به مدال طلاي جهان دست يافتند ، محمدعلي گرايي در 77 و پژمان پشتام در 82 كيلوگرم نيز مدال برنز ، محمدرضا مختاري در 72 كيلوگرم و سجاد عباسپور در 55 كسب كردند. كيلوگرم. ، مهرداد مرداني در 60 و رامين طاهري در وزن 87 كيلوگرم نيز از دور رقابت ها كنار رفتند.

مقام دوم ايران در اين مسابقات قطعي شده و روسيه نيز عنوان قهرماني جهان را از آن خود كرده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.