گروه خبرگزاري استان آنا-حسين بوذري؛ در موج چهارم ، كويد -19 با تمام وجود و انرژي به هموطنان و مردم جهان حمله كرد و اهدافش روح و ريه افراد بود. علي رغم اينكه مسئولان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي هشدارهاي لازم را براي پيگيري پروتكل هاي بهداشتي و سفر به هموطنان داده بودند …

جديدترين اخبار كرونايي در ايران/ كوويد ـ 19 جان نوزاد يك‌روزه را گرفت/ تخت‌هاي آي.سي.يو برخي بيمارستان‌ها تكميل شد نمودار و نقشه https://maanews.ir/جديدترين-اخبار-كرونايي-در-ايران-كوويد/ اخبار ما Tue, 13 Apr 2021 20:03:24 0000 استان ها https://maanews.ir/جديدترين-اخبار-كرونايي-در-ايران-كوويد/ گروه خبرگزاري استان آنا-حسين بوذري؛ در موج چهارم ، كويد -19 با تمام وجود و انرژي به هموطنان و مردم جهان حمله كرد و اهدافش روح و ريه افراد بود. علي رغم اينكه مسئولان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي هشدارهاي لازم را براي پيگيري پروتكل هاي بهداشتي و سفر به هموطنان داده بودند …

گروه خبرگزاري استان آنا-حسين بوذري؛ در موج چهارم ، كويد -19 با تمام وجود و انرژي به هموطنان و مردم جهان حمله كرد و اهدافش روح و ريه افراد بود.

علي رغم اينكه مسئولان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي هشدارهاي لازم را براي پيگيري پروتكل هاي بهداشتي و سفر به هموطنان داده بودند ، اما با عادي شدن برخي افراد و عبور صلح آميز از كنار خطر تاج ، اكنون بيمارستان هاي كشور پر شده است بيماران مبتلا به ويروس كرونا. بسياري از مسافران نوروزي هنوز براي معالجه در مراكز درماني مراجعه نكرده اند و اگر اين اتفاق بيفتد ، شاهد شلوغي باورنكردني در بيمارستان ها خواهيم بود.

روزهاي نگران كننده در راه است

برخلاف ادعاي برخي از متخصصان مبني بر ضعيف بودن كويد -19 نسبت به روزهاي سرد در روزهاي قبل از تابستان ، يك مطالعه ميداني نشان مي دهد كه اين ادعاها و ادعاها هيچ پايه علمي ندارند. بسياري از هموطنان زنده مانده و جان خود را از دست دادند.

آخرين اخبار كرونا در ايران / سيلي زدن كرونا به صورت قرمز شهرها / يادگاري نوروز ريشه در ريه هاي مردم دارد   نقشه و نقشه

رفتار غيرمسئولانه برخي از هموطنان و بي تدبيري برخي از مديران ، غول خفته كرونا را احيا كرده و او را وارد زندگي مردم مي كند.

آخرين اخبار كرونا در ايران / سيلي زدن كرونا به صورت قرمز شهرها / يادگاري نوروز ريشه در ريه هاي مردم دارد   نقشه و نقشه

جاي تأسف است كه كادر پزشكي بيش از يك سال است كه براي ارائه خدمات به بيماران عروق كرونا سخت كار مي كنند و عدم رعايت پروتكل هاي بهداشتي باعث خستگي بدن پزشكان و كادر پزشكي مي شود.

استان زنجان در آستانه تكميل ظرفيت بيمارستان ها و مراكز درماني است

زنجان يكي از استانهايي است كه بسياري از هموطنان ما در ايام نوروز بدون توجه به اقدامات بهداشتي به اين استان سفر كرده اند و حتي برخي از بيماراني كه با آلوده شدن افراد ديگري كه به زنجان سفر كرده اند از آزمايش مثبت تاج مطلع بوده اند.

بيشتر بخوانيد:

انتقال شهرهاي قرمز به سياه

فاجعه در كرونا توسط دورهمي ها تكميل شد

چرا موج چهارم را گرفتيم؟

تاج برزيل رسيده است؟

آغاز رسمي موج چهارم تاج در برخي از مناطق كشور

سيم پيچ كرونا پيچيده تر شده است نمودارها و نقشه ها

طعم رستوران ها مانند تاج است

موج خطرناك چهارم زمين

ميز با تاج ها در شهرها گسترده تر شد

Covid Rebellion – 19 اين بار ناخوشايندتر از هميشه

جوانان هدف اصلي تاج انگليس هستند

تاج انگليس برافراشته شد

طوفان كويد – 19 توسط تاج انگليس هدايت مي شود

مطالعات نشان داده است كه بيمارستانهاي استان زنجان پر شده و ظرف روزهاي آينده ظرفيت مراكز درماني پر خواهد شد.

از طرف ديگر ، علي رغم هشدارهاي كارشناسان بهداشت ، برخي افراد از پيروي از پروتكل هاي بهداشتي خودداري مي كنند و خانواده ها و ساير هموطنان خود را در معرض خطر قرار مي دهند.

مرگ نوزاد يك روزه مبتلا به بيماري عروق كرونا

طبق مطالعات ميداني ، يك نوزاد تازه يك روزه با شريان كرونا از هرسين (استان كرمانشاه) در بيمارستان دكتر درگذشت. محمد كرمانشاهي در اين شهر.

اين اتفاق غم انگيز در حالي رخ داد كه مادر در انتظار كودك خود بود و فقط يك روز مي توانست كودك خود را ببيند.

پر كردن ظرفيت تخت هاي بيمارستاني در بيمارستان باقرالعلوم اهر (ع)

به گفته مسعود تربتي ، رئيس بيمارستان اهر باقرالعلوم ، به دليل سهل انگاري برخي هموطنان و ظاهر طبيعي شهر اهر ، او در مضيقه است.

تربتي گفت: “متأسفانه ، تمام تخت هاي بيمارستان باقرالعلوم اهر مملو از بيماران كرونا است.” در حال حاضر تختخالي خالي براي پذيرش بيماران كرونا نداريم.

رئيس بيمارستان باقرالعلوم اهر اظهار داشت: بيماران وابسته به بيمارستان باقرالعلوم اهر به طور كلي در شرايط وخيمي قرار دارند.

تخت هاي ICU بيمارستان وليعصر (عج) بيرجند تكميل شده است

به گفته مسئولان بهداشت استان خراسان جنوبي ، بيمارستان وليعصر (عج) بيرجند در حال تكميل است و بيماران بيشتر از خانواده هايي هستند كه در ايام نوروز به مسافرت رفته اند.

متأسفانه ، بيشتر كساني كه به بيمارستانهاي استان خراسان جنوبي مراجعه مي كنند ، جوانان با مشكلات جدي ريوي هستند.

وضعيت وحشتناك تاج در استانهاي سيستان و بلوچستان

در حال حاضر ، شيوع ويروس كرونا در استانهاي سيستان و بلوچستان بسيار جدي است و تعداد ويروس هاي كرونا ويروس بيمار جدي روز به روز در حال افزايش است.

يك شبانه روز 143 نفر در استانهاي سيستان و بلوچستان به يك عروق كرونا آلوده شدند و يك نفر در آن دوره به دليل بيماري قلبي و رگهاي خوني درگذشت.

وضعيت بيماران كرونا در استان خراسان رضوي

در حال حاضر هزار و 228 بيمار كرونا در بيمارستان هاي استان خراسان رضوي پذيرش مي شوند و تعداد بيماران بستري در بيمارستان هاي استان از 130 نفر در ابتداي سال جاري به 349 نفر در روز رسيده است.

همچنين تعداد بيماران تاج پذيرفته شده در بخش هاي مراقبت ويژه خراسان رضوي به 270 نفر افزايش يافته و مرگ و مير ناشي از آن در اين استان دو برابر شده است.

شهرهايي كه از نارنجي به قرمز تغيير رنگ داده اند

اگرچه طي چند روز گذشته رنگ استانها تثبيت شده و تعداد شهرهاي سرخ 257 در روز بوده است ، اما در 24 ساعت گذشته وضعيت تاريك تر شده و اكنون Coveida-19 را تهديد مي كند ، خصوصاً زندگي تاج انگليس براي هر شهروند .

متأسفانه ، اين قانون شهرهاي داراي نارنجي و زرد را به قرمز و نارنجي تبديل كرده است و با اين وضعيت بايد منتظر روزهاي سخت باشيم.

آخرين اخبار كرونا در ايران / سيلي زدن كرونا به صورت قرمز شهرها / يادگاري نوروز ريشه در ريه هاي مردم دارد   نقشه و نقشه

طبق آخرين گزارش وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي ، 295 شهر سرخ و 99 شهر در وضعيت نارنجي قرار دارند و طبق مصوبات ستاد ملي كرونا ، سفر “از” و “به” شهرهايي با وضعيت قرمز و نارنجي ممنوع است.

همچنين 45 شهر زرد و فقط 9 شهر آبي هستند.

شهرستان كاليبر و ملكان در آذربايجان شرقي ، چالدران و سردشت در آذربايجان غربي ، بيله سوار ، پارس آباد ، خلخال ، سرعين ، گرمي و مشگين شهر در اردبيل ، چادگان در اصفهان ، اشتهارد در استان البرز ، سيروان در ايزاهرو ايلام ، جامام چهارمحال و بختياري ، طبس در استان خراسان جنوبي ، بستان ، بردسكن ، تربت جام ، تربت حيدريه و كاشمر در استان خراسان رضوي ، جاجرم و گرمه در استان خراسان شمالي ، سلطانيه در زنجان ، استهبان ، بوانات ، پاسارگاد و استان فارس ، بردسير در كرمان ، دالاهو و قصر شيرين در استان كرمانشاه ، گاليكش در استان گلستان ، سياهكل ، شفت و ماسال در استان گيلان ، جزيره كيش در استان هرمزگان و اسدآباد در استان همدان در 24 ساعت گذشته تغيير رنگ داده و در وضعيت خوبي قرار دارد قرمز ما واقع شده بوديم.

همچنين شهرهايي كه از زرد به نارنجي تغيير رنگ داده اند عبارتند از: كوثر و نير در اردبيل ، كشاورزان در اصفهان ، جوين و خليل آباد در خراسان رضوي ، مانه و سملقان در خراسان شمالي ، ايجرود در استان زنجان ، علي آباد و كلاله در استان گلستان و بافق در استان يزد.

آخرين اخبار كرونا در ايران / سيلي زدن كرونا به صورت قرمز شهرها / يادگاري نوروز ريشه در ريه هاي مردم دارد   نقشه و نقشه

از طرف ديگر ، شهرها شوش در استان خوزستان ، سپيدان در استان فارس و بم در استان كرمان آنها وضعيت خود را از قرمز به نارنجي تغيير دادند تا روند بستري شدن در بيمارستان را تثبيت كنند.

با توجه به ستاد ملي كرونا در شهرهاي سرخ ، بنا به صلاحديد بالاترين مقام ، حضور كاركنان در خدمات اوليه 50٪ كاهش مي يابد. همچنين حضور كارمندان در ساير ادارات و دفاتر نيز دو سوم كاهش مي يابد.

مدارس ، دانشگاه ها ، حوزه هاي علميه و م institutionsسسات آموزش عالي در شهرهاي قرمز و نارنجي نيز كاملاً تعطيل هستند.

برگزاري جمعه ها ، مساجد ، نمازهاي روزمره مساجد و مراسم مذهبي در شهرهايي با وضعيت قرمز و نارنجي ممنوع است.

در شهرهاي اورنج ، حضور كارمندان در دستگاه ها و دفاتر ارائه دهنده خدمات اساسي يك سوم كاهش يافته است. همچنين نيمي از كارمندان ساير دستگاه ها مي توانند در دفاتر حضور داشته باشند.

طبق آمار امروز (24 آوريل) ، تمام مراكز استانها در وضعيت قرمز قرار دارند و اوضاع اسفناك شده است.

نام شهرهاي داراي وضعيت قرمز و نارنجي كه به آن شهرها سفر مي كنند ممنوع است و براي متخلفين جريمه يك ميليون توماني يا 500 هزار توماني در پي خواهد داشت. اينجا بخوانيد

انتهاي پيام / 4078 /

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.