«انگار ما عامل انتقال بيماري بوديم»

به برترين وبگاه تخصصي تكنولوژي و رايانه ايران و جهان خوش آمديد.

«انگار ما عامل انتقال بيماري بوديم»

۱۷ بازديد ۰ نظر

“هفته گذشته من به شخصي هشدار دادم كه ماسك بزند و دستكش بپوشد ، و او با عصبانيت گفت:” من مي خواهم 100 مثل تو خريد و فروش كنم. ” 50 كارگر زير دست من كار مي كنند و حداقل دستمزد آنها از شما بالاتر است. “يك كارگر پمپاژ براي سفارش مردم چقدر پرداخت مي …

«انگار ما عامل انتقال بيماري بوديم» https://maanews.ir/انگار-ما-عامل-انتقال-بيماري-بوديم/ اخبار ما Mon, 22 Feb 2021 07:48:52 0000 عمومي https://maanews.ir/انگار-ما-عامل-انتقال-بيماري-بوديم/ “هفته گذشته من به شخصي هشدار دادم كه ماسك بزند و دستكش بپوشد ، و او با عصبانيت گفت:” من مي خواهم 100 مثل تو خريد و فروش كنم. ” 50 كارگر زير دست من كار مي كنند و حداقل دستمزد آنها از شما بالاتر است. “يك كارگر پمپاژ براي سفارش مردم چقدر پرداخت مي …

“هفته گذشته من به شخصي هشدار دادم كه ماسك بزند و دستكش بپوشد ، و او با عصبانيت گفت:” من مي خواهم 100 مثل تو خريد و فروش كنم. ” 50 كارگر زير دست من كار مي كنند و حداقل دستمزد آنها از شما بالاتر است. “يك كارگر پمپاژ براي سفارش مردم چقدر پرداخت مي شود؟”

به گزارش اخبار ما ، اين روزنامه ايران وي نوشت: “اتومبيل ها يكي يكي وارد ايستگاه مي شوند و چند دقيقه بعد با يك مخزن پر از آن خارج مي شوند. رانندگان يكي از آنها را در وسط ماسك قرار مي دهند. برخي از افراد ، گويي اتفاق خاصي نيفتاده است ، بدون ماسك يك نازل بنزين مي گيرند و دستكش و آن را در مخزن ماشين قرار دهيد ، و آنها همچنين سر و صورت خود را مالش مي دهند. پسر با صداي بلند با تلفن همراه خود تحت علامت “با تلفن همراه خود صحبت نكن” صحبت مي كند ، و پس از پر كردن مخزن ، او دستكش مي كند و آنها را روي زمين مي اندازد. او فقط لبخند مي زند و سريع مي وزد.

اما او يكي از كارگران قديمي پمپ بنزين است. پر از رفتارهاي بد برخي مشتريان است. به عنوان مثال ، كساني كه وقتي به آنها مي گوييد چرا ماسك نمي پوشيد سريع واكنش نشان مي دهند ، آنها را دوست ندارند. مثل اين بود كه ما در حال انتقال بيماري هستيم. اگرچه آنها هنوز هم آماده نيستند كه دستكش هاي يكبار مصرف خود را در چند قدمي پس از سوخت گيري در سطل قرار دهند. به من اعتماد كنيد ، هركسي كه توضيح مي دهيم خلاف آن را مي فهمد. همين يك ساعت پيش ، من به راننده اي كه ماسك نداشت هشدار دادم و به او گفتم اگر ممكن است ماسك بزند. او خيلي بد با من رفتار كرد و گفت اين هيچ ربطي به تو ندارد و من دوست ندارم ماسك بزنم. گويي ماسك به دست ندارد ، فقط بيمار مي شود و به كسي تعلق ندارد. با اين برخوردها ديگر اعصاب نداريم. من 13 سال است كه در يك پمپ بنزين كار مي كنم و هر روز با 500 يا 600 نفر مختلف سر و كار دارم.

از روز اول اپيدمي ، سعي كرديم به مردم خدمت كنيم و اكنون مي خواهيم به هر كسي كه نازل پمپ بنزين را لمس نكند ، سوخت رساني كنيم. اما همچنين درست نيست كه كنار شيشه را نصف كنيد و صدايي در سر خود بگذاريد تا برود و سوخت گيري كند!

از روز اول ، همه ما پروتكل هاي بهداشتي را دنبال كرديم. “بسيار دشوار است كه باور كنيم در اين محيط بايد هشت ساعت با ماسك بايستيد ، اما براي محافظت از سلامتي خود و ديگران ، ما هر 10 نفر از كاركنان خود ماسك مي زنيم و هر نيم ساعت يكبار دست هاي خود را مي شويم. “

به تصوير كشيدن علي تفاوت بين طبقه متوسط ​​و افراد ثروتمند در شهر در نحوه رعايت پروتكل هاي بهداشتي نيز جالب توجه است: “پمپ بنزين تنها مكاني است كه انواع افراد در آن سفر مي كنند. متأسفانه ، در چند ماه گذشته ، مردم پروتكل هاي بهداشتي كمتري را دنبال كرده اند و از 100 نفري كه براي سوخت گيري به اينجا مي آيند ، بيش از 50٪ ماسك و دستكش خود را نمي پوشند. اين آقا را ببينيد! او ماسك يا دستكش ندارد. منظور من اين است كه آنها 100٪ ناراحت خواهند شد. طبقه ضعيف يا متوسط ​​بيشتر پروتكل هاي بهداشتي را دنبال مي كنند زيرا در صورت آلوده شدن قادر به كار نيستند. اما كساني كه از نظر اقتصادي خوب هستند و ميلياردها دلار اتومبيل رانندگي مي كنند كمتر توجه مي كنند و كمتر توجه مي كنند نسبت به هشدارها نسبت به ديگران. آنها ممكن است فكر كنند هنگام آلوده بودن بهترين بيمارستان و تجهيزات پزشكي در خدمت آنها است يا كرونا به اتومبيل رده بالا نزديك نمي شود. من هفته گذشته هشدار دادم در مورد شخصي كه ماسك و دستكش بپوشد ، و او با عصبانيت گفت: “من 100 تو را مثل شما مي خرم و مي فروشم.” 50 كارگر زير من كار مي كنند و حداقل دستمزد آنها از شما بالاتر است. “يك كارگر پمپ براي سفارش افراد چقدر حقوق مي گيرد؟”

من به يك پمپ بنزين ديگر در مركز شهر تهران مي روم. راننده شيلنگ را مي كشد تا پمپ را به دهانه مخزن نزديك كند. بدون ماسك و دستكش چندين بار اهرم را فشار دهيد اما بنزين از شلنگ خارج نمي شود. او با عصبانيت چندين بار اهرم انژكتور را فشار مي دهد ، “چرا اين خراب است؟” اوضاع چگونه است؟ “كارگر پمپ بنزين اشاره كرد كه كارت سوخت را اشتباه وارد كرده است ، اما به نظر نمي رسد كه راننده تصديق كند كه سرزنش

جواد ، همان كارگري كه به مشتري مي گويد كارت خود را درست وارد كنيد ، يك سال است كه در اين موقعيت كار مي كند ، يعني با فوران تاج. او مي گويد: “برخي از مردم فكر مي كنند ما انسان نيستيم و تاج نمي گيريم.” به همين دليل است كه آنها ماسكهاي خود را برمي دارند تا اينكه پايين بيايند: “آنها با ما بد رفتار مي كنند. ما هر روز با افراد مختلف زيادي برخورد مي كنيم. بسياري از مردم مودبانه از ما مي خواهند كه آنها را سوخت گيري كنيم ، اما به نظر مي رسد برخي از آنها به ما بدهكار هستند چهار كارگر در هر شيفت با 18 “قبول كنيد كه ما نمي توانيم به همه خدمت كنيم.”

سيد علي سركارگر ، يكي ديگر از مقامات ايستگاه ، مي گويد تاج گذاري و ممنوعيت تردد در شب تأثير زيادي در فروش بنزين داشت و به دليل گراني ايستگاه هاي سوخت ، بسياري از اپراتورهاي جايگاه سوخت با مشكل روبرو شدند. ما از زمان برقراري منع رفت و آمد شبانه از ساعت 21:00 تا 04:00 2000 ليتر بنزين فروخته ايم. اين وضعيت ما اكنون است كه روز است. ببين شب چطوره

همانطور كه مي بينيد ، روي هر پمپ ضد عفوني كننده و دستكش وجود دارد ، اما برخي از رانندگان فكر مي كنند ضد كرونا ويروس هستند و از آنها استفاده نمي كنند. وي افزود: اگرچه بسياري از مردم مي دانند كه اسكناس ها آلوده هستند و مي توانند ويروس را منتقل كنند ، اما هنوز اسكناس ها را مي دهند.

همانطور كه از كارگران پمپ بنزين مي خوانيد ، تاج و ممنوعيت تردد در شب تأثير زيادي در كاهش فروش بنزين داشته است. 235 پمپ بنزين در تهران وضعيت مشابهي دارند و بسياري از دارندگان بخش خصوصي متحمل رنج و مشكل شده اند تا از اين الگو پيروي نكنند.

بهناز محمدي ، مدير يك پمپ بنزين خصوصي گفت: “كرونا فروش ما را 45٪ كاهش داده است.” پس از افزايش قيمت بنزين ، مدتي افت فروش داشتيم ، اما وقتي اين مسئله بهتر شد و وضعيت فروش نيز كم و بيش يكسان بود ، با شيوع ويروس ها و محدوديت هاي زماني مي توان به شدت كاهش داد. متأسفانه ، شركتهاي خصوصي چاره اي جز جبران اين ضرر ندارند. از طرف ديگر به دليل تحريم ها و نبود قطعات مناسب با مشكلات زيادي روبرو هستيم. اگر بخشي از اين پمپ خراب شود ، پمپ از كار مي افتد و ما مجبوريم با هر هزينه اي هزار حادثه براي آن تهيه كنيم. ما پيش از اين نازل هاي بنزين را 130 هزار تومان مي خريديم اما اكنون شلنگ هاي بي كيفيت را 450 هزار تومان مي خريم. مشتري همچنين دو مرتبه سوراخ يا ترك مي كند. قيمت همان دسته نازل پمپ 5 برابر شده است. بعضي از مشتريان ، گويي با اين پمپ ها در جنگ هستند و اگر بنزين لحظه اي از شلنگ خارج نشود ، با نازل دست و پنجه نرم مي كنند. همه اينها از يك طرف ، و از سوي ديگر نگرش بد برخي افراد نسبت به اپراتورهاي پمپ بنزين است. من اغلب پشت پنجره مي ديدم كه راننده پس از سوخت گيري ، دستكش ها را روي زمين پايين مي آورد و مي رود ، هرچند سطل آشغال چند قدم دورتر بود. كارگران ما هنگام هشدار ناراحت مي شوند. »

راننده تاكسي راديو را روشن مي كند و منتظر مي ماند تا ماشين مقابل سوخت گيري كند. سخنران گفت: متأسفانه امروز تعداد مبتلايان به ويروس كرونا افزايش يافته و 80 نفر از هموطنانمان جان خود را از دست داده اند. راننده ماشين كناري شيلنگ پمپ را مي كشد و آن را در مخزن ماشين مي گذارد و لبخند مي زند و به راننده تاكسي مي گويد من آن را گرفتم و خوب شدم. “اين ترسناك نيست ، اما شما بزرگترها بيشتر مراقب هستيد.”

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.