نهادينه‌كردن فرهنگ و تفكر بسيجي براي خروج از بحران اقتصادي

به برترين وبگاه تخصصي تكنولوژي و رايانه ايران و جهان خوش آمديد.

بيانيه اي توسط نماينده مردم بابل در مجلس شوراي اسلامي بيان شد ؛ به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا از بابل ، مهدي سعادتي در نشست هم افزايي و همفكري با دانشگاهيان دانشگاه آزاد اسلامي واحد بابل اظهار داشت: فعاليت هاي علمي ، پژوهشي و فرهنگي بايد حول دين و ارزش هاي اسلامي و انقلابي و …

نهادينه‌كردن فرهنگ و تفكر بسيجي براي خروج از بحران اقتصادي https://maanews.ir/نهادينه‌كردن-فرهنگ-و-تفكر-بسيجي-براي/ اخبار ما Wed, 17 Feb 2021 19:07:51 0000 استان ها https://maanews.ir/نهادينه‌كردن-فرهنگ-و-تفكر-بسيجي-براي/ بيانيه اي توسط نماينده مردم بابل در مجلس شوراي اسلامي بيان شد ؛ به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا از بابل ، مهدي سعادتي در نشست هم افزايي و همفكري با دانشگاهيان دانشگاه آزاد اسلامي واحد بابل اظهار داشت: فعاليت هاي علمي ، پژوهشي و فرهنگي بايد حول دين و ارزش هاي اسلامي و انقلابي و …

بيانيه اي توسط نماينده مردم بابل در مجلس شوراي اسلامي بيان شد ؛

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا از بابل ، مهدي سعادتي در نشست هم افزايي و همفكري با دانشگاهيان دانشگاه آزاد اسلامي واحد بابل اظهار داشت: فعاليت هاي علمي ، پژوهشي و فرهنگي بايد حول دين و ارزش هاي اسلامي و انقلابي و دانشگاه در زمينه محصولات علمي ارائه خدمات به مردم ؛ زيرا تنها راه برون رفت از بحران اقتصادي و اجتماعي در كشور نهادينه شدن مباني فرهنگ و تفكر است.

وي افزود: شهدا جان خود را براي امنيت ، اقتدار و صلح در كشور فدا كردند. حفظ ارزش هاي انقلاب اسلامي ، انديشه هاي سياسي و ديني امام (ره) و رهبري بايد در دانشگاه تبيين شود. شهدا آزادي ، استقلال و عزت را براي كشور به ارمغان آوردند. دانشگاه اسلامي آزاد يكي از بزرگترين دستاوردهاي فرهنگي و علمي انقلاب است كه بايد به جايگاه اصلي خود بازگردد و سطح دانشگاه بايد سطح انقلاب باشد.

يكي از اعضاي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي تأكيد كرد: آموزش دانشجويان به دانشگاه نيست. اما همراه با آموزش دانش آموزان و نخبه علم در فعاليت هاي علمي و آزمايشگاهي بايد منبعي براي نفوذ در جامعه در جامعه باشد.

سعادتي ادامه داد: شهر بابل از نظر موقعيت جغرافيايي ، كشاورزي ، صنعت و تجارت ظرفيت بسيار بالايي دارد. دانشگاه آزاد اسلامي و ساير مراكز آموزشي با ارائه برنامه هاي عملي و درآمدزايي ارتباط بين دانشگاه ها و صنعت را افزايش مي دهد و ما از طريق نمايندگان مجلس در مجلس شوراي اسلامي به دانشگاهيان و نخبگان در اين امر كمك خواهيم كرد.

وي در مورد استفاده از قدرت فكري و اخلاقي اساتيد بيان كرد: در مجلس شوراي اسلامي با همكاري نمايندگان ديگر از حقوق همه كارمندان و اعضاي هيئت علمي در خصوص وحدت حقوق دانشگاهيان دفاع خواهيم كرد. علاوه بر آموزش دانشجويان در زمينه هاي علمي ، انساني و اخلاقي در زمينه آموزش مديريت ، اساتيد و مسئولان دانشگاه بايد با برنامه ها و برنامه هاي جديد و تحول آفرين ، منبع تأثيري در جامعه باشند.

نماينده مردم بابل در مجلس شوراي اسلامي تأكيد كرد: در شرايط فعلي كشور بايد از فضاي سنتي خارج شويم. با سياست هاي جديد و با رويكرد مثبت و با استفاده از بيانات گام دوم انقلاب ، اجازه دهيد ما در محور و جهت انقلاب ، ارزش هاي دين و رهنمودهاي مقام معظم رهبري حركت كنيم و نقشه هاي راه را براي به كيفيت و كارايي توجه كنيد.

فعاليتهاي علمي ، پژوهشي و فرهنگي واحد بابل

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد بابل نيز گفت: اين واحد دانشگاهي در خرداد ماه سال 1365 با هدف بالا بردن سطح دانش علمي افراد در زمينه هاي مختلف و آموزش نيروهاي متخصص و درگير براي رفع نيازهاي علمي و فني جامعه با تأسيس سه رشته پزشكي ، مامايي و يك پرستار كارشناسي و 170 دانشجو وارد خانه مقدس آموزش عالي شدند.

سيد ميرالله حسيني افزود: دانشگاه آزاد اسلامي واحد بابل اكنون داراي 12 ميليون و 590 هزار و 181 متر مربع زمين ، 74 هزار و 920 متر مربع فضاي آموزشي ، پژوهشي ، دانشجويي و فرهنگي ، 126 رشته آموزشي ، حدود 6 هزار دانشجو ، 128 تمام وقت است. اعضاي هيئت علمي هر دو 120 فارغ التحصيل و حدود 35132 فارغ التحصيل از اين واحد فارغ التحصيل شده اند.

وي مهمترين وظيفه در مديريت آن را شفافيت در حوزه تحقيق و آموزش ، به ويژه رساله هاي دكتري و كارشناسي ارشد و مقالات ارائه شده عنوان كرد و ادامه داد: آب سرد ، تشكيل قراردادهاي حقوقي براي اماكن و ساختمان هاي دانشگاه ، دريافت ادعاهاي دانشگاه از برخي از تامين كنندگان ، ادعاي كاركنان را خريداري و پس مي گيرند و وام هاي طولاني مدت را به كارمندان و اعضاي هيئت علمي به نفع كاركنان دانشگاه ارائه مي دهند.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد بابل توضيح داد: احياي مركز رشد واحدهاي فناور اين دانشگاه و استفاده از فعاليت هاي علمي و آموزشي و محصولات علمي در زمينه شيلات ، علوم انساني و فعاليت هاي دامپزشكي با همكاري فناوري مازندران پارك ، نصب تابلوي سعيد العما on در مجتمع فرهنگي اصلي A به نام سردار شهيد حاج قاسم سليماني و سالن آمفي تئاتر دانشكده علوم پزشكي به نام شهيد محسن فخري زاده از جمله فعاليت هاي علمي ، پژوهشي و فرهنگي اين واحد دانشگاهي است.

به گزارش آنا ، در حاشيه اين نشست ، مهدي سعادتي به همراه سيد ميرالله حسيني و هيئت همراه از آزمايشگاه هاي مركزي دانشكده علوم پزشكي دانشگاه آزاد اسلامي بازديد و از نزديك با فعاليت هاي علمي و پژوهشي اين دانشگاه آشنا شد. استادان و دانشجويان

انتهاي پيام / 4121/4062 /

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.