سميعي: وضعيت مالي خوبي نداريم اما درها به روي ما بسته نيست

به برترين وبگاه تخصصي تكنولوژي و رايانه ايران و جهان خوش آمديد.

به گزارش خبرگزاري اخبار ما ، جعفر سميعي در مورد آخرين وضعيت پرسپوليس پس از كسب چهارمين پيروزي متوالي در ليگ برتر اظهار داشت: خدا را شكر مي كنم براي يك موفقيت ديگر و اميدوارم بتوانيم از همان بازيكنان و مربياني كه باعث افتخار پرسپوليس هستند به همراه پشتيباني بيشتر حمايت كنيم. “بياييد راه موفقيت …

سميعي: وضعيت مالي خوبي نداريم اما درها به روي ما بسته نيست https://maanews.ir/سميعي-وضعيت-مالي-خوبي-نداريم-اما-درها-ب/ اخبار ما Tue, 16 Feb 2021 08:49:59 0000 تندرستي https://maanews.ir/سميعي-وضعيت-مالي-خوبي-نداريم-اما-درها-ب/ به گزارش خبرگزاري اخبار ما ، جعفر سميعي در مورد آخرين وضعيت پرسپوليس پس از كسب چهارمين پيروزي متوالي در ليگ برتر اظهار داشت: خدا را شكر مي كنم براي يك موفقيت ديگر و اميدوارم بتوانيم از همان بازيكنان و مربياني كه باعث افتخار پرسپوليس هستند به همراه پشتيباني بيشتر حمايت كنيم. “بياييد راه موفقيت …

به گزارش خبرگزاري اخبار ما ، جعفر سميعي در مورد آخرين وضعيت پرسپوليس پس از كسب چهارمين پيروزي متوالي در ليگ برتر اظهار داشت: خدا را شكر مي كنم براي يك موفقيت ديگر و اميدوارم بتوانيم از همان بازيكنان و مربياني كه باعث افتخار پرسپوليس هستند به همراه پشتيباني بيشتر حمايت كنيم. “بياييد راه موفقيت را براي هواداران ادامه دهيم. البته بايد به هواداران پرشور و ميليوني پرسپوليس نيز تبريك بگويم. هر افتخار اكتسابي به نام آنهاست.

وي افزود: حركت تيم ما به گونه اي است كه مي توان به آينده اميدوار بود. ما مي خواهيم در اين فصل بهترين موقعيت را بدست آوريم و هيجان و انرژي لازم براي كسب افتخارات بيشتر را داريم. در سه چهار ماه گذشته پرسپوليس از حاشيه و آرامش به راه خود ادامه داده و هواداران نتيجه آرامش تيم را احساس مي كنند. حرف من يك شعار نيست بلكه يك فلسفه كار است. هرچه بيشتر از حاشيه برويم ، به موفقيت نزديكتر هستيم.

مديرعامل پرسپوليس در مورد وضعيت اقتصادي و مالي اين باشگاه توضيح داد: باشگاه وضعيت خوبي ندارد اما اين بدان معنا نيست كه بايد همه درها را به روي خود ببنديم. ما در حال انجام كار خود هستيم و از خدا خواسته ايم كه در حل مشكل كمك كند. در دو هفته گذشته ، با كمك اعضاي محترم هيئت ، اقدامات مهمي را انجام داده ايم. اول ، ما موفق شديم پول بودمير را بگيريم و به حساب او واريز كنيم. علاوه بر اين ، قسمت ديگري از پول بازيكنان واريز شده است و ما همچنان در تلاش هستيم مشكلات مالي را برطرف كنيم.

سميعي افزود: هواداران بايد بدانند كه حل اين مشكلات يك يا دو روز نيست. از طرف ديگر منابع درآمد اين باشگاه محدود است. با وجود همه مشكلات ، سعي كرديم اين كار را به خوبي انجام دهيم تا به تيم آسيب نرسد.

وي ادامه داد: از زماني كه به عنوان مديرعامل وارد مجموعه پرسپوليس شدم ، حدود 70 ميليارد تومان به حساب اين باشگاه واريز شده است و بدون كمك اعضاي هيئت مديره نمي توانستيم اقدامات مالي انجام دهيم. هم اكنون نيز با كمك مدير باشگاه قصد داريم پرسپوليس را از اين شرايط نجات دهيم اما به زمان بيشتري نياز داريم.

نايب رئيس باشگاه پرسپوليس گفت: “من مديري نيستم كه به زودي نااميد شوم.” بنده و كاركنان من در سكوت كامل كار مي كنند ، اما اين به اين معني نيست كه تيم مديريت باشگاه منفعل است. من از صبر بازيكنان ، مربيان و هواداران تشكر مي كنم و اميدوارم با كار در سكوت كامل بتوانيم موانع پيشرفت تيم و باشگاه را برطرف كنيم.

سميعي افرود: تيم مديريتي باشگاه بيش از 16 تا 17 ساعت در روز كار مي كند تا پرسپوليس بتواند سريعتر به جلو حركت كند. تاكنون كارهاي زيادي انجام شده است ، اما فكر نمي كنم اين كافي باشد. ما همزمان در چندين جبهه كار مي كنيم.

وي ادامه داد: براي اينكه سپرده هاي بيشتري در حساب بازيكنان داشته باشيم ، بايد سلاح هاي مالي را تقويت كنيم و علاوه بر اين موضوع ، با برنامه كادرفني به فكر تقويت تيم نيز هستيم. اميدوارم با دعاي خير هواداران كه انرژي مثبت آنها را نيز در فضاي مجازي احساس مي كنيم ، بتوانيم به سرعت برنامه هاي خود را بهبود بخشيم و اتفاقات مهم را رقم بزنيم.

256 251

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.