۶ نفر از عاملان پخش شايعه ترور دادستان بم شناسايي شدند

به برترين وبگاه تخصصي تكنولوژي و رايانه ايران و جهان خوش آمديد.

اخبار ما / كرمان دادستان عمومي و انقلاب شهرستان بم با انكار شايعات ترور وي گفت: تاكنون شش عامل فيلم و شايعات مربوط به ترور شناسايي شده اند. “محمد ضيا al الديني” با تكذيب شايعات ترور خود گفت: “تاكنون شش عامل ضبط و انتشار شايعات ترور شناسايي شده اند.” وي با اشاره به اينكه با …

۶ نفر از عاملان پخش شايعه ترور دادستان بم شناسايي شدند https://maanews.ir/۶-نفر-از-عاملان-پخش-شايعه-ترور-دادستان-ب/ اخبار ما Fri, 12 Feb 2021 19:06:40 0000 استان ها https://maanews.ir/۶-نفر-از-عاملان-پخش-شايعه-ترور-دادستان-ب/ اخبار ما / كرمان دادستان عمومي و انقلاب شهرستان بم با انكار شايعات ترور وي گفت: تاكنون شش عامل فيلم و شايعات مربوط به ترور شناسايي شده اند. “محمد ضيا al الديني” با تكذيب شايعات ترور خود گفت: “تاكنون شش عامل ضبط و انتشار شايعات ترور شناسايي شده اند.” وي با اشاره به اينكه با …

اخبار ما / كرمان دادستان عمومي و انقلاب شهرستان بم با انكار شايعات ترور وي گفت: تاكنون شش عامل فيلم و شايعات مربوط به ترور شناسايي شده اند.

“محمد ضيا al الديني” با تكذيب شايعات ترور خود گفت: “تاكنون شش عامل ضبط و انتشار شايعات ترور شناسايي شده اند.”

وي با اشاره به اينكه با همكاري پليس فتا در زاهدان سه عامل پخش اوليه اين ضبط شناسايي شدند ، افزود: همچنين سه عامل اين شايعه در شهرستان بم شناسايي شده اند.

ضيا alالديني گفت: بزودي با توجه به تعامل دادگستري و پليس ، عاملان اين شايعه دستگير مي شوند.

دادستان شهرستان بم اظهار داشت: فيلم منتشر شده مربوط به قتل در سال 1992 در يكي از شهرهاي استان است كه عامل آن نيز در سال 1996 قصاص شد.

وي با تأكيد بر اينكه مردم بايد از صحت آن در بازنشر مطالب و مطالب منتشر شده در فضاي مجازي كاملاً آگاه باشند ، تأكيد كرد: دادگستري استان كرمان و شهر بم به طور جدي و قاطع از هر طريقي موجب تشويش اذهان عمومي ، برهم زدن نظم اجتماعي و محروميت از جامعه مي شود. صلح مطابق قانون انجام خواهد شد و مجازاتهايي نيز براي بازدارندگي مرتكبان اين اعمال در نظر گرفته شده است.

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.