بازيگر و دستيار كارگردان “رضا نوري”انجام ميدهموي در گفتگو با خبرنگار آنلاين ، با بيان اينكه فعاليت هنري من از سال 1973 آغاز شده است ، افزود: تعداد فيلم ها و سريالهايي كه در اين 26 سال كار كرده ام را به خاطر نمي آورم. وي با اشاره به اينكه در تمام اين سالهاي كارم …

يدو اتمسفري براي آميختگي احساسات مجموعه‌اي از آدم‌هاست – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://maanews.ir/يدو-اتمسفري-براي-آميختگي-احساسات-مجمو/ اخبار ما Fri, 12 Feb 2021 06:39:21 0000 عمومي https://maanews.ir/يدو-اتمسفري-براي-آميختگي-احساسات-مجمو/ بازيگر و دستيار كارگردان “رضا نوري”انجام ميدهموي در گفتگو با خبرنگار آنلاين ، با بيان اينكه فعاليت هنري من از سال 1973 آغاز شده است ، افزود: تعداد فيلم ها و سريالهايي كه در اين 26 سال كار كرده ام را به خاطر نمي آورم. وي با اشاره به اينكه در تمام اين سالهاي كارم …

بازيگر و دستيار كارگردان “رضا نوري”انجام ميدهموي در گفتگو با خبرنگار آنلاين ، با بيان اينكه فعاليت هنري من از سال 1973 آغاز شده است ، افزود: تعداد فيلم ها و سريالهايي كه در اين 26 سال كار كرده ام را به خاطر نمي آورم.

وي با اشاره به اينكه در تمام اين سالهاي كارم به عنوان بازيگر ، دستيار كارگردان و برنامه ريز كار كردم گفت: در حال حاضر مشغول پروژه سريال “شهيد باكري” هستم.

نوري يادآوري كرد ، “و كارهاي قبلي من يك فيلم است.”انجام ميدهمكارگرداني آن را مهدي جعفري بر عهده داشت و من در اين پروژه بازيگر و دستيار كارگردان بودم.

بازيگر و دستيار كارگردان فيلم «انجام ميدهماو داستاني گفت انجام ميدهم اين مانند داستاني بود كه توسط مهدي جعفري قلاب شده بود و داستان خود را نوشت. بنابراين ، اين كارگردان از من خواست كه داستان را بخوانم ، و من اين كار را كردم ، و سپس بازي كرديم.

وي با تأكيد بر اينكه فيلم از نظر سينمايي نازك بود اما كار ادبي خود را انجام داد ، در ابتداي پروژه مستقر در كانون پرورش فكري كودكان از صميميت خبر داد و افزود: انجام ميدهم فضا براي برخي افراد آماده بود تا از نظر احساسي با يكديگر مخلوط شوند و جالبتر اينكه ، ستاره پسياني فيلم نامه را در همان مكان خواند و پيش توليد را آغاز كرد.

نوري گفت: در ابتداي پروژه خبر بيماري عجيب ، نگران كننده و جديد ويروس كرونا منتشر شد و همراه با آن ، شروع گرماي شديد و از سرگيري مجدد پروژه اوت و خواب طاقت فرساي آبادان ، محدوديت زماني بسياري از افراد بازيگران و فشارهاي اداري در اين پروژه. “با تشكر از يك تيم خوب انجام ميدهم ما به كار خود ادامه داديم.

دستيار اول كارگردان فيلم «انجام ميدهموي در ادامه پيچيدگي كار را توصيف كرد و گفت: “به عبارت ساده ، اين تحمل گرمي است كه او با آن يك داستان جذاب ، جنگل هاي زيبا و دلپذير ، و يك خانه در جزيره مينو و همه افرادي كه دستانشان را دادند. “

وي افزود: “ستاره پسياني” با تمام اين سختي ها سعي كرد روي لهجه خود كار كند و تمام روز و شب با بنده و ياسين كه دستيار كارگردان نيز بود فقط آباداني صحبت كرد ، زيرا من معتقدم كه روح زبان با تمرين اما تداوم زندگي. “اين از جغرافيا بدست مي آيد.

نوري اظهار داشت: قاب نهايي فيلم در گرماي بالاي 55 درجه فيلمبرداري مي شود و هر هفته عوامل به دليل شدت گرما از بين مي روند. البته ، در پس زمينه ، وقتي تعداد افراد بيشتر از مردان ، زنان و كودكان بود ، نفس كشيدن دشوار بود و از هر چند نفر يك نفر سر داشت. همچنين دو آمبولانس آماده بودند و در همه اين شرايط مدير با دقت نقشه را فهميد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.