به گزارش خبرنگار مهرا ، آتش سوزي در منطقه مرزي بهارستان در شهرستان مرزي بندر آستارا و مربوط به اراضي جنگلي آستارا در جمهوري آذربايجان از صبح جمعه از سر گرفته شد و اكنون فرماندار ، آتش نشانان ، مرزبانان ، هلال احمر ، منابع طبيعي ، سپاه و بسيج هستند كه در اين منطقه …

آتش دوباره به جان جنگل هاي نوار مرزي آذربايجان و ايران افتاد – خبرگزاري آنلاين | اخبار ايران و جهان https://maanews.ir/آتش-دوباره-به-جان-جنگل-هاي-نوار-مرزي-آذر/ اخبار ما Fri, 15 Jan 2021 02:51:20 0000 عمومي https://maanews.ir/آتش-دوباره-به-جان-جنگل-هاي-نوار-مرزي-آذر/ به گزارش خبرنگار مهرا ، آتش سوزي در منطقه مرزي بهارستان در شهرستان مرزي بندر آستارا و مربوط به اراضي جنگلي آستارا در جمهوري آذربايجان از صبح جمعه از سر گرفته شد و اكنون فرماندار ، آتش نشانان ، مرزبانان ، هلال احمر ، منابع طبيعي ، سپاه و بسيج هستند كه در اين منطقه …

به گزارش خبرنگار مهرا ، آتش سوزي در منطقه مرزي بهارستان در شهرستان مرزي بندر آستارا و مربوط به اراضي جنگلي آستارا در جمهوري آذربايجان از صبح جمعه از سر گرفته شد و اكنون فرماندار ، آتش نشانان ، مرزبانان ، هلال احمر ، منابع طبيعي ، سپاه و بسيج هستند كه در اين منطقه حضور دارند منطقه مرزي و در محور حمل و نقل آستارا به اردبيل و نظارت بر اوضاع.

فرماندار آستارا در بازديد از محل آتش سوزي در منطقه مرزي بهارستان از شهرستان مرزي بندر آستارا به آنلاين گفت: آتش سوزي در خاك كشور همسايه آذربايجان و در مرز جمهوري اسلامي ايران در آستارا واقع شده است. اين منطقه مرزي و جنگلي جمهوري آذربايجان به مدت چهار روز در حال سوختن است و امروز با وزش باد شديد بر شدت آتش سوزي افزوده شده و تاكنون طرف آذربايجاني براي اطفا measures حريق اقدامي نكرده است.

عباس صابر افزود: با توجه به مجاورت آتش سوزي در مرز آستارا با ايران ، نيروهاي مرزباني ، آتش نشانان ، هلال احمر ، سپاه و بسيج در محل حادثه حضور دارند و همچنين نيروهاي منابع طبيعي آستارا در صورت سرايت آتش به ايران اقدام مي كنند. براي اطفا حريق مورد نياز است.

وي ادامه داد: امروز در سه نقطه از شهر آستارا آتش سوزي رخ داد كه با آمادگي كامل منابع طبيعي و نيروهاي آتش نشاني كاملا مهار شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.